آژانس دیجیتال مارکتینگ > 회사소개


최신글


회사소개
Home  >  회사소개  >  회사소개
회사소개

آژانس دیجیتال مارکتینگ

페이지 정보

작성자 Izetta 작성일24-08-26 07:11 조회19회 댓글0건

본문

ما در این مطلب صرفا مواردی که مربوط به On Page Seo هستند را بررسی می‌کنیم.
فاکتورهای رتبه بندی گوگل درباره سئو داخلی یا On Page SEO

بسته به نیاز مشتریان طراحی کمپین‌های تبلیغاتی مختلفی را طراحی و اجرا می‌کنیم که طراحی کمپین یکی از تخصص‌های ویژه آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ محسوب می‌گردد.

ویژگی سایت فروشگاهی
یک سایت فروشگاهی موفق باید با سرعت بالا لود شود و به مشتریان توضیحات کافی و مناسبی را در خصوص محصولات ارائه داده و ساده‌ترین حالت استفاده از سایت را با بهره‌گیری از امکانات مختلفی فراهم نماید.

برندینگ و طراحی وب‌سایت شخصی برای اشخاص توسط تیم تخصصی آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ طراحی و پیاده‌سازی می‌گیرد.

دسترسی آسان و سریع به محصول
امکان مقایسه و جستجوی محصول
روش ثبت‌نام کاربران جهت خرید
روش و نوع پرداخت هزینه خرید

اگر به خدمات بهینه سازی موتورهای جستجو و یا اجرای کمپین سئو نیاز داشتید با دیجی دینگ تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره اختصاصی یک گزارش تحلیلی از وضعیت سئو حوزه کسب و کارتون رو هم به رایگان از ما دریافت بکنید.

تگ توضیحات یکی از متاتگ‌های مهم و تاثیرگذار در سئو سایت است. برای یک سئو داخلی یا On Page SEO تمیز و مرتب باید هم کاربر را در نظر داشته باشید هم موتور جستجو. تگ دیسکریپشن هم مثل تگ تایتل نتیجه برد-برد دارد. یعنی هم توضیحات مفیدی درباره صفحه به کاربر می‌دهد که شانس کلیک بر روی عنوان را زیاد می‌کند. هم به موتور جستجو دید بهتری نسبت به صفحه شما می‌دهد.
سعی کنید از کلمه کلیدی در meta description استفاده کنید. با این کار برای موتور جستجو یک سیگنال دیگر ارسال می‌کنید که بهتر صفحه شما را درک کند. اما همانطور که همیشه گفتم و تاکید کردم افراط ممنوع. این کار اصلا پسندیده نیست و کاربر را آزار می‌دهد. نهایت یک یا دو بار در meta description از کلمه کلیدی خود استفاده کنید.
کلمه کلیدی در URL صفحه (Keyword in URL)

چرا کمپین سئو ؟
کمپین سئو شامل مجموعه فعالیت‌ها و برنامه‌هایی است که بمنظور بهبود و طراحی وب سایت ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام می‌گیرد.

انواع وب‌سایت و اپلیکیشن خبری برای نوشتن و ارسال خبرهای فوری با پنل خبرنگار، نویسنده و ویرایشگر و قابلیت بیشمار مدیریتی با بالاترین کیفیت توسط دیجی دینگ برای شما طراحی می‌گردد.

چرا سایت شخصی ؟
ساخت وب‌سایت شخصی روشی برای معرفی کسب‌و‌کار و نمونه کارها می‌باشد که به صورت مستقیم امکان دریافت نظرات دیگران را فراهم کرده و در طیف وسیعی ارتباطات گسترده‌ای به ارمغان می‌آورد که در برندسازی یک شخص تاثیر بسیاری دارد.

پس متوجه منظورم هستید که یادگیری باید عمیق و همراه با عشق باشد تا پیشرفت هم حاصل بشه. حالا به نظرم شعر و ادبیات را موقت کنار بگذاریم و وارد دنیای پر پیچ و خم و هیجان‌انگیز بهینه‌سازی موتورهای جستجو و سئو سایت شویم.
طراحی سایت و تاثیر آن در سئو:

فاکتورهای دامنه (Domain Factors)
فاکتورهای سئو داخلی (On Page Seo)
فاکتورهای سئو خارجی (Off Page Seo)
فاکتورهای فنی (Technical Seo)

امروز سراغ این سوال‌ها می‌رویم. همین اول کار مفاهیم سئو را خوب یاد بگیرید و درک کنید تا زمان پیاده‌سازی ذهنتان آماده باشد. این بخش بسیار مهم است چون حتما شنیده‌اید که :

دو مفهوم دسته‌بندی و تگ در سئوی داخلی سایت نقشی کلیدی دارند. در واقع ساختار سایت شما و اسکلت تولید محتوای شما بر روی دسته‌بندی قرار می‌گیرد. باید یک دسته‌بندی مرتب و اصولی داشته باشید تا هم خودتان به راحتی سایت را مدیریت کنید، هم کاربران به راحتی در دسته‌های مختلف بگردند و از مطالب استفاده کنند.
در طرف دیگر هم Tag را داریم که مفهومی شبیه به دسته‌بندی دارد. از تگ هم برای گروه‌بندی استفاده می‌کنیم. اما نه به شکلی که دسته‌بندی را انجام می‌دهیم. تگ‌ها زمانی وارد کار می‌شوند که شما دوست ندارید یک دسته جدید برای سایت ایجاد کنید اما مطالبی دارید که باید در یک گروه قرار بگیرند. اینجا یک Tag ایجاد کرده و آن پست را در تگ مربوطه قرار می‌دهید.
به نظرم کمی گنگ بود. در یک پست مجزا کامل درباره دسته‌بندی و تگ‌ها و تاثیر شگفت‌انگیزی که در سئو سایت دارند صحبت می‌کنم. فقط بدانید که اگر از این دو ابزار به خوبی دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید حال سایت شما بسیار خوب می‌شود.
لینک‌های داخلی (Internal Links)

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


상호 :  착한홈페이지연구소, 사업자등록번호 :  621-04-92979, 고객센터 :  1670-1261
주소 :  부산광역시 해운대구 재송동 484 현창빌딩 2층, Copyright © 착한홈페이지연구소 All rights reserved.
top